رفتن به محتوای اصلی
۱۰ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰

برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم

مطلب بدون عنوان 1831
اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر قم با آرای مثبت خود جلسه علنی شورا را برای رفع اختلافات و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، غیرعلنی کردند.

به گزارش شهرنیوز، نود و هفتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر قم  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.
محسن محرری رئیس شورای شهر قم در ابتدای این جلسه اظهار کرد: سیزده مرداد ماه سال جاری آخرین روز فعالیت سال دوم این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر قم است و قبل از این تاریخ هیئت رئیسه جدید باید با برگزاری انتخابات داخلی مشخص شود.

وی اضافه کرد: مانند روال دوره‌های گذشته که انتخابات هیئت رئیسه جدید در هفته پایانی برگزار می‌شد، قرار بود سه شنبه هفته گذشته این انتخابات برگزار شود که مقارن با تعطیلی ادارات به دلیل آلودگی هوا جلسه شورا نیز برگزار نشد.

محرری با بیان اینکه موضوع انتخابات هیأت رئیسه به روز گذشته یعنی دوشنبه نهم مردادماه موکول شد، عنوان کرد: روز گذشته 6 نفر از اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند و این امر موجب به رسمیت نرسیدن جلسه شورای شهر شد اما با هماهنگی فرمانداری و اطلاع‌رسانی به اعضای شورای شهر امروز سه شنبه دهم مردادماه جلسه جایگزین برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه رسمیت این جلسه نیز با اکثریت آرای مثبت اعضای شورای شهر همراه بوده است، عنوان کرد: آخرین تاریخ فعالیت شورای اسلامی شهر قم با هیأت رئیسه فعلی، سیزدهم مردادماه است و از شنبه هفته آینده اگر هیأت رئیسه تعیین تکلیف نشود شورای شهر قم رسمیت نخواهد داشت به همین علت در جلسه امروز باید وضعیت هیأت رئیسه مشخص شود.

محرری در بخش دوم سخنان خود با تقدیر از حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه شورای شهر گفت: از نمایندگان می‌خواهیم که شورای اسلامی شهر قم را خانه خود بدانند چراکه تقویت میان تعاملات اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف استان مؤثر باشد.

وی عنوان کرد: برنامه هفتم دغدغه شوراهای سراسر کشور است که مباحثی در رابطه با این برنامه در قم جمع‌بندی و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است و امیدواریم نمایندگان به این مباحث توجهی ویژه داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امیدواریم با همت شهرداری، ساختمان جدید شورای اسلامی شهر در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این جلسه علنی با رأی مثبت همه اعضای شورای اسلامی شهر قم به صورت غیرعلنی برگزار شد تا تکلیف هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم مشخص شود.

انتهای پیام/103


منبع مطلب: فارس
https://qom.ir/9fNu